Spannend, ... laatste uurtjes! - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Kristina Van De Putte - WaarBenJij.nu Spannend, ... laatste uurtjes! - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Kristina Van De Putte - WaarBenJij.nu

Spannend, ... laatste uurtjes!

Door: Kris

Blijf op de hoogte en volg Kristina

15 Juli 2014 | Peru, Ayacucho

Hier zit ik dan, te wachten op de bus naar ... Ayacucho.
De afgelopen week hebben we (Jette en ik) de spanning nog even opgebouwd, door eerst naar Chiclayo te reizen. Alsof we nog niet moe genoeg waren van onze 20-uur durende vliegreis, stapten we voor nog maar eens 12 uur de bus op. Bij ons zou je dat allemaal gek vinden, hier slorp je afstanden op alsof het niets is. In Chiclayo werd Jette al meteen geveld door ziekte, dus onze reisplannen werden wat aangepast en we lasten een beetje rust in. Tot hiertoe hebben we enkel nog maar het 'rijke' Peruaanse leven gezien, zowel in Lima als in Chiclayo. Nu is het tijd om naar de andere werkelijkheid te gaan, ik hou jullie op de hoogte.

ps: Wat ben ik blij dat de wereldbeker gedaan is! Door het feit dat ik met een Hollandse rondreis, heb ik deze week al meer voetbal gezien dan ik in mijn hele leven heb gezien.

groetjes
Kris

  • 15 Juli 2014 - 10:49

    Kathleen Verdyck:

    Hoi Krisje,

    Via mail kreeg ik bericht dat je terug naar Peru bent! Geniet met volle teugen! Grtjs Kathleen

  • 15 Juli 2014 - 21:24

    Kangaren:

    Zo gek he, beiden weer aan de andere kant van de wereld, met nog steeds een halve wereld apart. En jaja, voetbal neemt je een beetje in beslag tijdens de wereldbeker, anders ben je van de wereld.
    Ik hoop dat je weer met volle teugen kan genieten van de nieuwe indrukken in Peru!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 40834

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Terug van weggeweest, deel 2

22 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Zon,sneeuw en skiën

Landen bezocht: