Op bezoek - Reisverslag uit Berchem, België van Kristina Van De Putte - WaarBenJij.nu Op bezoek - Reisverslag uit Berchem, België van Kristina Van De Putte - WaarBenJij.nu

Op bezoek

Door: Kristina

Blijf op de hoogte en volg Kristina

13 Juli 2009 | België, Berchem

Ja, hier ben ik weer.

Al weken wil ik iets schrijven, honderden gedachten en gevoelens razen door mijn hoofd, maar het lukte me niet om het neer te pennen.

Nu de dag voor mijn vertrek nemen de zenuwen toe.
Hoe zal het zijn om terug te zijn? Gaan de kinderen me nog kennen? Ga ik er terug het plezier beleven dat ik er een jaar geleden beleefde? Zal mijn Spaans nog voldoende zijn? Doe ik er wel goed aan om terug te gaan?

Morgen is het zover! Ik zal blij zijn als ik op het vliegtuig zit en alles gewoon op mij kan laten afkomen.
Voor een maand ga ik op bezoek. De eerste dagen blijf ik in Lima, daarna reis ik door naar Ayacucho.
Als de vermoeidheid me niet te veel parten speelt, zal ik dan ook snel naar Tambo gaan.
Hopelijk verschijnt de lach terug op mijn gezicht als ik al die lieve kindergezichtjes zie.

Ik kijk er naar uit ...!!!

  • 13 Juli 2009 - 09:15

    Saartje:

    Herinneringen komen ook bij mij terug naar boven als ik deze site zie... van een super vriendinneke zo lang te moeten missen! Ben blij voor je dat je nu nog eens kan gaan, zal je volgens mij toch weer goed doen! Ik wens je een hele fijne reis en nadien doen we weer iets gezellig (zoals de zomerbar vorige keer!)
    Dikke kussen!

  • 13 Juli 2009 - 10:06

    Evelien De Wit:

    Hey Kristina!
    Wat lang geleden! Ga je terug naar Peru? Voor hoe lang ga je? Wat heb je dit jaar gedaan? Zoveel vragen ;-)
    Ik ben van de maand zelfstandig geworden als kleur-en stijlconsulent. Mijn zaak noemt 'Inticura'. Ben benieuwd van je te horen!
    Dikke kus Evelien xx

  • 13 Juli 2009 - 12:25

    Alanya:

    Goede reis gehad? Nos vemos pronto!!!

    Beso,

    Alanya

  • 13 Juli 2009 - 14:39

    Kathleen:

    Krisje,
    Heel veel plezier op reis en pak al die kindjes maar eens goed vast! Grtjs Kathleen (ps 't is al een eeuwigheid geleden dat we mekaar hebben gezien! Alles verder tiptop?!)

  • 13 Juli 2009 - 14:48

    Jette:

    Heeey Kristina,

    Het is bijna zover! Heb je geen plekje in je baggage over om mij ook mee te nemen?! Veel plezier! De groetjes aan iedereen!! Goede reis!

    x Jette

  • 13 Juli 2009 - 15:11

    Monique:

    Hey Kristina!

    Spannend zeg! Ik wens je een hele goede vlucht toe en veeeel plezier, 't kom goe..
    Wij hebben de ticket naar Afrika geboekt (8 dec - 19 febr), nu al zin in.. vooral als ik nu zie dat jij al helemaal gereed bent voor de reis naar Peru!
    Ik ga je volgen.. en geniet ervan!

    Liefs Monique B.

  • 13 Juli 2009 - 20:08

    Liesbeth:

    Hey Kristina,
    Wij wensen je een ongelooflijke reis toe. Geniet er maar van en je hebt gelijk: gewoon alles op je laten afkomen! Tot eind augustus!
    Dikke kussen,
    Liesbeth, Garrik en Dora

  • 13 Juli 2009 - 20:18

    Judith Fransen:

    Ha Kristina, En daar zijn we weer. Via de weblogs. Wist je al dat ik ook over een week naar geliefd Peru vertrek? Wat een toeval!! Ik zal direct naar Ayacucho afreizen. We zien elkaar in Aya. Groetjes Judith Fransen

  • 13 Juli 2009 - 23:26

    Karin:

    Buen viaje y hasta pronto! X

  • 14 Juli 2009 - 07:00

    Petra:

    geniet van je reis en van de kindjes!

    Petra

  • 14 Juli 2009 - 08:20

    Sarah:

    Hey Krisje,

    geniet ervan met volle teugen... wel spannend hé!
    xje

  • 14 Juli 2009 - 15:37

    Geert:

    Mateke,

    Ik wens je heel veel plezier op je reisje. geniet ervan met volle teugen!!
    Ook van mij: dikke kussen!!

  • 14 Juli 2009 - 15:37

    Geert:

    Mateke,

    Ik wens je heel veel plezier op je reisje. geniet ervan met volle teugen!!
    Ook van mij: dikke kussen!!

  • 14 Juli 2009 - 18:27

    Jo:

    Krisje,

    'k Hoor van ons vader dat ge goed vertrokken zijt. Hopelijk is alles zoals ge het voorstelt.
    groetjes van
    Lore, Wannes, Nele, Kasper, Greet en ikke

    Wij doen bij alle kusjes van iedereen er toch eentje meer bij en afgetikt en ingespoten.

  • 15 Juli 2009 - 07:45

    Judith:

    Oooohh...ik ben zo benieuwd hoe het daar is!! En stiekem ook heel erg jaloers! Chica, geniet ervan en heel veel besos voor alle schatjes in Tambo en de groetjes aan iedereen in Aya! Ik hoop heeeeel snel weer wat van je te lezen! Kus

  • 15 Juli 2009 - 14:52

    Veerle:

    Je bent ondertussen al aangekomen, we wandelen in gedachten met je mee. Geniet ervan en euh... bedankt postbode!
    x

  • 15 Juli 2009 - 17:58

    Inge:

    Hooooola Kristina, ya estas en bonito Peru...!! Wow, casi no lo puedo imaginar. Caminando por Lima ahora, tomando cafecito en Starbucks? Buen viaje a Ayacucho y escribes algo mas cuando estes alla? Estoy celosa.....
    XX

  • 15 Juli 2009 - 19:57

    Karin:

    Met welke bus kom je in Ayacucho aan???

  • 18 Juli 2009 - 20:13

    Guus-fans:

    Hola tia!
    Wij zijn nu in Nijmegen Aya herinneringen aan het ophalen en zijn heeeeel benieuwd hoe het daar is! En heel jaloers!! Geniet ervan om iedereen weer te zien!
    Beso grande van Margot, Rianne, Adnrea, Jette, Karolien, Inge en Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Berchem

Zon,sneeuw en skiën

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2012

In St. Moritz kan alles!

16 Augustus 2009

Duizendmaal bedankt ...

06 Augustus 2009

Verhalen uit Tambo

27 Juli 2009

Weerzien in Tambo

19 Juli 2009

Terug van weggeweest!
Kristina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 40878

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Terug van weggeweest, deel 2

22 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Zon,sneeuw en skiën

Landen bezocht: